Balzac
Norrtullsgatan 12
Hundar inne & ute
Personligt tips
“Balzac vid Odenplan blev en av de där fina kvarterskvällarna. Lokalen har en härlig interiör med skön bistrokänsla, hög nivå på maten och en personal som var jättetrevlig. Viftande och uppmärksam mot Bianca också. Det enda som drog ner det lite var ljudnivån, som kan bli ganska hög när det är fullt. Men totalt sett ett väldigt trevligt besök.”
Tass-betyg4 / 5
Hundpolicy
Ring restaurangen i förväg
Policyn varierar mellan filialer och årstider — vi kan inte garantera att hund är välkommen just idag.
Hundar välkomna i mån av plats (drop in). Ring eller fråga vid ankomst — under lugnare tider är det enklast.
Hitta hit
Omdömen
0 omdömenLämna ett omdöme
Logga in för att skriva ett omdöme om den här platsen.
Logga in för att skriva omdöme